FAQ 2017-10-30T15:21:11+00:00

FAQ

  • Hoe werkt het bloemenabonnement? Eigenlijk heel simpel. Je kiest welk type boeket je wilt ontvangen, hoe vaak en waar. Je zit niet vast aan een contract en bijbehorende leverduur maar kunt zelf bepalen wanneer je het abonnement stop zet of juist de frequentie wil aanpassen.
  • Ik ga op vakantie kan ik mijn abonnement dan stopzetten? Natuurlijk. Als je dit 3 werkdagen van te voren aan ons doorgeeft via een mailtje zetten we tijdelijk je abonnement stop. Vermeldt in het mailtje even je adres, contactgegevens en wanneer je terugkomt van vakantie.
  • Ik wil tijdelijk mijn abonnement stopzetten, kan dat? Als je 3 werkdagen van te voren aan ons doorgeeft via een mailtje dat je je abonnement wilt pauzeren maken wij dit voor je in orde. Vermeldt in het mailtje je adres en contactgegevens en hoelang je je abonnement wilt stopzetten.
  • Kan ik ook eenmalig een boeket bestellen? Dat kan! Kies dan voor het “stel samen boeket”. Je geeft zelf aan ter waarde van welk bedrag je een boeket wenst. Je kunt bij dit type boeket ook andere wensen aangeven bijvoorbeeld de kleur van het boeket.
  • Kan ik zelf de bezorgdatum en tijd invullen? Wij bezorgen standaard van woensdagavond tot en met vrijdagavond tussen 18:00 en 21:00 uur. Je krijgt hier vooraf bericht over. Heb je specifieke wensen neem dan even contact met ons op!
  • Ik ben op het aangegeven moment dat jullie komen bezorgen niet thuis. Vervelend dit kan natuurlijk een keertje voorkomen. Wanneer je dit voorziet ontvangen we graag een mailtje met een alternatief adres bij jou in de buurt.
  • Wat gebeurt er met mijn bloemen als ik niet thuis ben? Als het goed is heb je dit per mail doorgegeven en hebben we afgesproken waar de bloemen kunnen worden achtergelaten. Wanneer we niks van je gehoord hebben en je bent niet thuis proberen we uiteraard de bloemen bij één van je buren te bezorgen. Mocht dit ook niet lukken dan nemen we de bos weer mee terug. We doneren hem namens jou aan een ouderencentrum of sportvereniging bij je in de buurt. Zo hebben we toch bij iemand een glimlach op het gezicht getoverd.
  • Wat gebeurd er als de vaas stuk is? Dat kan gebeuren. Dan moeten we de vaas wel in rekening brengen. Voor een compensatie bedrag afhankelijk van de vaas zal dat zijn tussen de €10,00 en €12,95.
  • Waar bezorgen jullie allemaal? Marcella’s bloemen bezorgt onder meer in Veen, Wijk en Aalburg, Heusden, Oud-Heusden, Herpt, Elshout, Genderen, Drongelen, Eethen, Babyloniënbroek, Meeuwen, Dussen, Hank, Nieuwendijk, Werkendam, Sleeuwijk, Woudrichem, Uppel, Almkerk, Waardhuizen, Uitwijk, Rijswijk, Giessen, Andel, Waalwijk, Drunen, Haarsteeg, Vlijmen. Ben je niet woonachtig in één van deze plaatsen? Neem dan even contact met ons op.
Ga direct naar bestellen